My CMS

Cea mai avansata aplicatie web pentru companiile de service centrale termice, verificari ANRE si instalatii termice si sanitare din Romania!

Gestionare clienti

Numar nelimitat de clienti.
Poti gestiona clientii pe fiecare punct de lucru in parte. Pentru fiecare aparat detinut de client vei avea un istoric detaliat cu pictograme care te ajuta sa iti dai seama de starea curenta a aparatului/instalatiei dintr-o privire.

Filtrare rapida

Fitrare rapida clienti si operatii.
Poti cauta clienti dupa nume, numar de telefon, adresa. Poti filtra si ordona clientii in diferitele rapoarte puse la dispozitie, dupa data sau intervalul in care a fost realizata sau programata interventia, VTP, PIF, verificarea sau revizia instalatiei de gaz.

Grafice/Rapoarte

Rapoarte si grafice de activitate
Poti sa iti faci rapid o imagine de ansamblu privind eficienta companiei si a angajatilor prin intermediul graficelor si rapoartelor de activitate. Anexele ISCIR aferente ultimului trimestru sunt trimise cu un click. Anexa 6 ANRE anuala, poate fi descarcata in format excel, cvs sau pdf.

Securitate avansata

Datele voastre sunt in siguranta.
Parolele de acces in aplicatie sunt encriptate. De asemenea transmisia de date si conectarea la sistem se face printr-un protocol sigur de comunicatie HTTPS, ceea ce reduce la minim riscul de compromitere a informatiilor.

Acces oricand, oriunde

my cms responsive

Aplicatia pentru companiile de service centrale termice poate fi accesata de pe smartphone, tableta sau desktop PC, oricand de oriunde. Fiind o aplicatie cloud aveti nevoie de conexiune la internet pentru accesarea ei.

Administrare completa

Din softul cloud pentru service centrale termice iti administrezi toti clientii si toate activitatile de service (PIF, VTP, Interventii, Solicitari, Programari, Contracte), precum si toate activitatile de verificare a instaltiilor de gaz.

Motor rapid de cautare

Cautarea in baza de date se face cu 'Ajax request' fara a se face refresh la pagina, viteza de reactie fiind una superioara. Poti cauta si sorta dupa multiple cuvinte cheie.

Print

VTP-ul si Livretul aparatului, precum si Anexa 4 si 5 aferente verificarilor si reviziilor la instalatiile de gaz, pot fi printate in teren daca echipa dispunde de o imprimanta wireless, realizand o economie importanta de timp.

Export

Poti exporta orice raport in 3 formate populare: PDF, XLS si CSV. De asemena poti printa aceste rapoarte sau sa le trimiti pe email, in cazul Anexelor 2 si 4 ISCIR si a aAnexei 6 ANRE.

Grafice

Beneficiezi de grafice de performanta pentru fiecare angajat si pentru fiecare tip de serviciu pe care il presteaza compania, filtrabile dupe diferite perioade.

Dashboard

In sectiunea Dashboard ai o privire de ansamblu a ctivitatii lunare, comparativ cu perioada trecuta. In plus vezi rapid ultimele solicitari si programari pe clienti.

Email-uri automate

Sistemul My CMS genereaza email-uri automate catre clienti in momentul in care se inregistreaza o solicitare si catre tehnicieni/instalatori in momentul programarii

Configurare facila

In meniul Configurari poti defini puncte de lucru, utilizatori, Autorizatii Iscir, Autorizatii ANRE, Analizoare de gaze, Tipuri de contract, Operatori de sistem ANRE si poti modifica abonamentul detinut.

Abonament accesibil

Poti alege din cele 2 tipuri de abonament standard sau sa soliciti un abonament special, in functie de cerintele companiei. In plus poti sa testezi 30 de zile gratuit!

Import baze de date clienti

Beneficiati acum de importul bazei de date de clienti existenti din fisiere de tip xls sau csv. Campurile care vor fi importate sunt:

CLIENTI
  • Nume
  • Telefon
  • Email
ADRESA
  • Judet
  • Localitate
  • Adresa
APARAT
  • Producator
  • Tip
  • Model
  • Serie / an de fabricatie
Ultimul VTP
  • Numar document
  • Data document
  • Data expirarii
  • *Toate celelalte campuri ale VTP-ului vor fi completate automat
PIF
  • Data Pif
  • Perioda de garantie
  • Data expirarii garantiei
Verificari Gaz
  • Aparate consumatoare
  • Numar/Data document
  • Data expirarii
  • *Toate celelalte campuri ale verificarii vor fi completate automat
Reducere de 50% la abonamente mycms

My CMS are acum si modul SMS. Platforma trimite automat SMS-uri catre clientii a caror VTP/Verificare Gaz urmeaza sa expire. Frecventa de trimitere o alegeti dumneavoastra.

Cost SMS: 0.36 RON

Abonamente

  • Gratuit
  • 30 de zile

  • 2 Puncte de lucru
  • 7 Utilizatori
  • Nelimitat Clienti
  • Backup Saptamanal
  • 0.36 RON SMS automat
  • Suport Email
  • Standard 1 an
  • RON 799 00/1 an

  • 2 Puncte de lucru
  • 7 Utilizatori
  • Nelimitat Clienti
  • Backup Saptamanal
  • 400 RON/punct de lucru Import baza de date
  • 0.36 RON SMS automat
  • Suport Email
  • Extins 1 an
  • RON 1199 00/1 an

  • 5 Puncte de lucru
  • 16 Utilizatori
  • Nelimitat Clienti
  • Backup Saptamanal
  • 400 RON/punct de lucru Import baza de date
  • 0.36 RON SMS automat
  • Suport Email
Inregistreaza-te

si beneficiezi gratuit de toate specificatiile platformei My CMS timp de 30 de zile

Daca detii mai multe puncte de lucru sau ai mai multi utilizatori Cere oferta

Configurari Generale

Este important sa parcurgeti mai intai acest pas si sa definiti toate campurile solicitate.
Date companie

Completati datele companiei

Abonament

Alegeti tipul de abonament dorit si veti primi pe email o proforma pentru plata abonamentului solicitat. Dupa confirmarea platii veti fi notificat prin email privind activarea abonamentului.

Puncte de lucru

Adaugati unul sau mai multe puncte de lucru. Toata activitatea aplicatiei se invarte in jurul punctului de lucru. Utilizatorii sunt atasati unui punct de lucru (doar administratorul are acces la toate puncetele de lucru). Clientii de asemenea sunt atribuiti unui punct de lucru. Selectarea punctului de lucru se face din meniul de sus de langa pictograma utilizatorului (doar pentru administratorul companiei)

Utilizatori

Aici va definiti utilizatorii companiei in cadrul aplicatiei. Utlizatorii pot fi Administratori de punct de lucru sau Tehnicieni. Fiecare utilizator poate avea o singura responsabilitate, respectiv RSL sau RVT (sau nici una).Administratorul punctului de lucru poate adauga la randul sau utilizatori (doar tehnicieni). Aplicatia este structurata pe baza de permisiuni, astfel incat Administratorul are acces deplin la toate informatiile, Administratorii de punct de lucru au acces doar la informatiile legate de punctul de lucru, iar Tehnicienii au acces limitat la partea operativa a aplicatiei. Puteti dezactiva un utilizator acesta nemaiavand acces in aplicatie sau puteti sa il repuneti in drepturi.

Autorizatii

Definiti autorizatiile ISCIR PT A1 pentru fiecare punct de lucru

Analizoare

Deficiti Analizoarele de gaze pentru fiecare punct de lucru

Operatori de sistem

Definiti Operatorul de sistem la care raportati verificarile/reviziile de gaz

Autocompletare documente

Setati campurile si valorile care sa apara automat la efectuarea unui VTP Iscir

Setati campurile si valorile care sa apara automat la efectuarea unei Verificari/Revizii Gaz

Completati Instructiunile de gaz pentru a le putea printa si inmana clientului

SMS

Activati optiunea trimitere SMS, pentru a putea trimite automat SMS-uri catre client in momentul expirarii unui VTP sau verificari la gaz. Puteti alege frecventa de trimitere.

Pentru a putea trimite SMS-uri trebuie sa achizitionati credite. Costul unui credit SMS este de 0.36 RON. Cu un credit se trimite un SMS cu lungime maxima de 160 caractere.

In sectiunea Rapoarte SMS se pot vedea numerele de telefon catre care au fost trimise sms-urile.

Tipuri contract

Definiti fiecare tip de contract pe companie, cu serviciile incluse si durata contractului.

Dupa definirea tipului de contract puteti defini modelul de print, pentru a putea fi printat ulterior, la emiterea unui contract

Video prezentare configurari generale


Clienti

Tabel cu baza de date de clienti a punctului de lucru
Pagina clienti

Aici puteti vizualiza toti clientii punctului de lucru

Puteti cauta clienti dupa Nume, Telefon sau Adresa (folositi numele strazii). Pentru a modifica datele personale ale unui client apasati pictograma Modifica. Pentru a sterge un client apasati pictograma Sterge. Atentie! Tot istoricul clientului va fi sters de asemenea. Totusi pentru a fi protejati de o activitate malitioasa de stergere multipla a clientilor, se foloseste metoda de SoftDelete, iar clientii pot fi restaurati din baza de date.

Pentru a adauga un client nou apasati butonul Adauga client. In acest formular puteti adauga toate datele referitoare la client, adresa si aparat. Nu toate campurile sunt obligatorii. Puteti adauga Adresa si Aparatul mai tarziu din pagina clientului.

Pentru a vizualiza un client cu toate informatiile legate de adrese si aparate apasati link-ul cu Numele Clientului sau pictograma Vezi

Pagina individuala de client

In pagina clientului aveti toate informatiile legate de aparatele detinute de acesta.

Adrese client

Clientul poate sa detinamai multe adrese. Pentru a dauga o adresa noua apasati butonul Adauga adresa

Pentru a edita o adresa accesati link-ul Editeaza adresa din meniul "Actiuni" al adresei respective

Pentru a sterge o adresa accesati link-ul Sterge adresa din meniul "Actiuni" al adresei respective. Atentie! Impreuna cu adresa se vor sterge si toate aparatele detinute la acea adresa.

Aparate Client

Pentru a adauga un aparat la o adresa accesati link-ul Adauga aparat din meniul "Actiuni" al adresei. Se va genera automat si livretul aparatului. Puteti adauga mai multe aparate la o adresa.

Fisa aparatului

Pentru a accesa fisa aparatului apasati pe Denumirea aparatului. Aici aveti informatii privind:
Livretul Aparatului
PIF
Solicitari si Programari
VTP / Autorizari
Interventii
Contracte

In bara principala a aparatului aveti informatii de tip pictograme care ne dau informatii rapide despre aparat si pe care le veti gasi detaliat mai jos.

Video prezentare adaugare client nou


Solicitari client

Solicitarile venite de la client se adauga apasand butonul "Adauga solicitare" din meniul "Actiuni" al aparatului

Solicitarile sunt de 3 feluri: PIF, VTP, Interventie. Dupa adaugarea solicitarii, aceasta va fi vizibila in fisa aparatului si va contine link-uri active pentru tipurile de solicitari adaugate.

Solictarile pot fi anulate de pe butonul Anuleaza sau sterse de pe pictograma Sterge.

In momentul in care toate operatiile solicitate au fost efectuate, solicitarea va disparea din fisa aparatului.

Daca solicitarea nu este inca programata va aparea si in sectiunea Solicitari din Meniul Principal (partea din stanga). Daca solicitarea a fost programata, aceasta va aparea in sectiunea Programari din Meniul Principal

La adaugarea unei solicitari clientul va primi un automat email cu inregistrarea solicitarii

La programarea solicitarii atat clientul cat si Tehnicianul de service vor primi automat un email cu datele programarii

Atat in pagina "Solicitari" cat si in pagina "Programari" aveti acces la calendar unde puteti vizualiza programarile pe zile, saptamani, luni.

Starea Solicitarii:
S Nu exista nici o solicitare activa
S Solicitare activa dar neporgramata
S Solicitare activa programata

Video prezentare adaugare solicitare noua


PIF

Adaugarea unui PIF se face apasand butonul Adauga PIF din meniul "Actiuni" al aparatului

Introduceti datele Punerii in functiune. Daca este bifata optiunea Instalat de catre "compania ta" atunci operatia de instalare este adaugata automat la Anexa 2 ISCIR. Daca este bifata optiunea Montat de catre "compania ta" atunci operatia de montare este adaugata automat la Anexa 2 ISCIR.

Starea PIF-ului:
P PIF neexecutat
P PIF executat dar netrimis la producator spre decontare
P PIF executat si trimis la producator
P PIF executat, dar aparat iesit din garantie.


VTP / Autorizari

VTP-ul se adauga apasand butonul Adauga VTP din meniul "Actiuni" al aparatului

Formularul VTP este completat cu valori prestabilite pe care le puteti modifica dupa fiecare caz in parte. Nu veti putea emite VTP daca nu aveti cel putin cate un utilizator RVT si RSL. De asemenea daca nu aveti definite pe punctul de lucru o autorizatie ISCIR sau cel putin un analizor. Daca verificarea metrologica a analizorului a expirat veti fi atentionat.

Dupa salvarea VTP-ului il puteti printa apasand pictograma Print.

VTP-ul va fi adaugat automat la Anexa 4 ISCIR

Starea VTP-ului:
V VTP expirat sau inexistent
V VTP activ
V VTP activ dar va expira in maxim 30 de zile


Interventii

Interventiile se adauga apasand butonul Adauga Interventie din meniul "Actiuni" al aparatului

Completati si salvati formularul de interventie

Daca din diverse motive interventia nu a putut fi finalizata, bifati optiunea necesita revenire si o noua solicitare va fi generata.

Interventia va fi adaugata automat la Anexa 2 ISCIR


Contracte

Contractul se adauga apasand butonul Adauga Contract din meniul "Actiuni" al aparatului

Adaugati data si tipul contractului definit in sectiunea Configurari generale

Starea Contractului:
V Contract expirat sau inexistent
V Contract activ
V Contract activ dar va expira in maxim 30 de zile

Video prezentare activitati ISCIR


Verificari si revizii Gaz

Video prezentare activitati de verificari si revizii Gaz


Aparate ISCIR

In meniul aparate ISCIR dispuneti de rapoarte privind operatiile si contractele punctului de lucru
VTP / Autorizari

Puteti filtra tabelul VTP dupa stare, numar, data expirarii, client. In plus dispuneti de un filtru bazat pe data de expirare a VTP-urilor.

Interventii

Puteti filtra tabelul Interventii dupa data si client. In plus dispuneti de un filtru bazat pe data executiei interventiei.

Contracte

Puteti filtra tabelul Contracte dupa stare, numar, data expirarii, tip si client. In plus dispuneti de un filtru bazat pe data de expirare a Contractelor.

PIF-uri

Puteti filtra tabelul PIF dupa data, client, producator, tip, model. In plus dispuneti de un filtru bazat pe data de executie a PIF-urilor.


Raportari

In meniul raportari dispuneti posibilitatea transmiterii automate a Anexelor ISCIR si a gestionarii operatiilor decontate de producator
Anexa 2 ISCIR

Puteti exporta, printa sau trimite automat Anexa 2 aferenta ultimului trimestru prin apasarea butonului "Trimite Anexa 2 la ISCIR"

Anexa 4 ISCIR

Puteti exporta, printa sau trimite automat Anexa 4 aferenta ultimului trimestru prin apasarea butonului "Trimite Anexa 2 la ISCIR"

Interventii in garantie netrimise la producator

Reprezinta un sistem de gestionare a interventiilor in garantie care ar putea fi decontate de catre producator. Momentan este doar un sistem static, dar intentionam pe viitor integrarea cu sistemele informatice ale celor mai cunoscuti producatori/reprezentanti ai producatorilor de centrale termice din Romania. Bifati interventiile pe care le trimiteti spre decontare la producator si apasati butonul "Trimite interventiile selectate"

PIF-uri netrimise la producator

Reprezinta un sistem de gestionare a PIF-urilor care ar putea fi decontate de catre producator. Momentan este doar un sistem static, dar intentionam pe viitor integrarea cu sistemele informatice ale celor mai cunoscuti producatori/reprezentanti ai producatorilor de centrale termice din Romania. Bifati PIF-urile pe care le trimiteti spre decontare la producator si apasati butonul "Trimite PIF-uri selectate"


Grafice

In meniul grafice dispuneti o analiza vizuala a activitatii punctului de lucru si a angajatilor acestuia
Angajati

Grafic privind activitatea angatilor punctului de lucru. Puteti filtra graficul pe diferite perioade prestabilite sau pe o perioada anume

PIF

Grafic privind PIF-urile efectuate pe punctului de lucru. Puteti filtra graficul pe diferite perioade prestabilite sau pe o perioada anume

VTP

Grafic privind VTP-urile efectuate pe punctului de lucru. Puteti filtra graficul pe diferite perioade prestabilite sau pe o perioada anume

Interventii

Grafic privind Interventiile efectuate pe punctului de lucru. Puteti filtra graficul pe diferite perioade prestabilite sau pe o perioada anume

Solicitari

Grafic privind solicitarile inregistrate pe punctului de lucru. Puteti filtra graficul pe diferite perioade prestabilite sau pe o perioada anume

Video prezentare rapoarte, raportari ISCIR si ANRE, grafice


Contact

MY TURN SRL

Aplicatia My CMS este proprietatea MY TURN SRL, Sibiu, Str. Prof. Dr. Ioan Moga, Nr. 6B/11, CIF: 30146750, Nr. Inreg. Reg. Com. J32/406/2012

Alin Ambrosie

Manager

Email

admin[at]mycms

Telefon

0766.068.200